Drobečková navigace

Úvod > Aktuality

Aktuality


Změna úředních hodin

sředa 9:00- 12:00
lichý týden 15:00- 17:30



Tříkrálová sbírka 2012

Datum konání: 1. 2. 2012

"Vážíme si všech koledníků, kteří ve vaši obci koledovali, a prokázali tak, že osud mnoha potřebných jim není lhostejný. Stejně tak si vážíme
jednotlivců a rodin, kteří ve své domácnosti koledníky přijali a
obdarovali. Prosím, pokud vydáváte svůj zpravodaj, tlumočte v něm naše
poděkování za Tříkrálovou sbírku 2012.
Pokud máte ve své obci někoho, kdo potřebuje pomoc, obraťte se klidně na
tuto e-mailovou adresu, příp. telefonní číslo.
Děkujeme vám za vaši podporu a přejeme v tomto roce vše dobré."

S pozdravem
Markéta Horáková
Charita Zábřeh

Podrobné výsledky včetně vyčíslení jednotlivých pokladniček

obce2012.pdf



Jízdné IREDO

Datum konání: 25. 1. 2012

Regionální doprava v otázkách a odpovědích_1.doc



Nový územní plán obce

Datum konání: 7. 11. 2011

Zastupitelstvo obce Vás vybízí k zaslání informací pro zpracování nového územního plánu. Bude se na něm pracovat příští rok a chtěl bychom do jeho zadání zapracovat Vaše konkrétní požadavky. V obchodě jsou k vyzvednutí formuláře, zde je prozatím přikládám v pdf. Do formuláře připište, zda byste měli zájem o dodávku pitné vody- za standardních podmínek se stanovením vodného dle nákladů na provoz vodovodu. Vyplněné je do konce listopadu dodejte na OÚ, nebo v obálce nechejte v obchodě.
Děkuji
PS: posílejte i na e-mail: starosta@strazna.cz

uzemni plan.pdf



Upozorňujeme občany, soukromě hospodařící rolníky a podnikatele!

Datum konání: Komunální odpad

Obec je povinna likvidovat komunální odpad vzniklý provozem domácností, nikoli vzniklý z provozu podnikatelské činnosti.
Podnikatel je povinen vést doklady o likvidaci odpadu vzniklého z jeho činnosti a popř. mít smlouvu o zneškodňování odpadu s jiným subjektem. Podnikatel, který chce provádět likvidaci svého odpadu přes obec, musí mít s obcí sepsanou smlouvu a uhrazenou dohodnutou částku. Likvidaci jeho odpadu spolu s komunálním odpadem platí občané Strážné a odráží se na výši poplatku.

Dále žádáme občany, aby likvidaci starých pneumatik řešili s dodavatelem nových pneumatik systémem zpětného odběru. V tomto případě je likvidace bezplatná. Při likvidaci pneumatik v rámci komunálního odpadu je tato služba placená, a to velmi draze.

Děkujeme z pochopení



Dopravní integrovaný systém IREDO

Datum konání: 15. 8. 2011

Na
www.oredo.cz
byl vyvěšen
1.návrh jízdního řádu pro Pardubický kraj.
Vzhledem k množství dotazů informuji občany:
byly zaslány připomínky k navrženému jízdnímu řádu , týkající se, mimo jiné, dostupnosti Tatenic pro žáky školy.
Dnes 15.8. jsem byla telefonicky ubezpečena o snaze vyhovět naším potřebám. Koncem srpna by měl být vyvěšen 2. návrh jízdního řádu, který bude řešit náš problém.



Výkup bylin

Výkup bylin.doc



Nová služba na webu města Lanškroun

Občané města Lanškroun a celé spádové oblasti si nyní nemusí volat, zda je připraven k vyzvednutí jejich doklad. Na internetové adrese www.lanskroun.eu zveřejňujeme stav vyřízení průkazů (řidičských, občanských, cestovních). Stačí, když si uchováte pořadový lístek nebo si poznamenáte, kdy jste podali žádost, a na uvedených lanškrounských webových stránkách v sekci „Stav vyřízení průkazů“ uvidíte tabulku s textem o stavu vyřízení Vaší žádosti.



Poskytování pohotovostní služby v rámci Pardub. kraje

pohotovosti.pdf



Tříkrálová sbírka 2011

Výtěžek